در پس پنجره ام


به درون آمدم و پنجره ها رابستم

باد با شاخه در آويخته بود

من در اين خانه تنها تنها

غم عالم به دلم ريخته بود

ناگهان حس کردم

که کسي

آنجا بيرون در باغ

در پس پنجره ام مي گريد

صبحگاهان شبنم

مي چکيد از گل سيب

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت19:00---14 فروردين 1392


هانیه
ساعت23:58---13 فروردين 1392

شاد و پر انرژی باشید


هانیه
ساعت23:02---13 فروردين 1392


هانیه
ساعت23:01---13 فروردين 1392

سیزده بدر امیدوارم خوش گذشته باشه به همه
واسه من که خیلی جالب بود امسال

آخه تو باغچه مادر بزرگم یک عالمه نرگس کشف کردم
حالا من نمیدونم اسمشو بذارم نرگس همدان یا نرگس شیراز
هردوش زیباست ولی اصلش.........آره...
چی گفتم؟
خودمم نمیدونم


بیسکویت از مطهر
ساعت20:21---13 فروردين 1392
سلام
ایول بر نازنینی از این دیار منم استان فارسی ام
به به دلم برا حافظ تنگیده
به منم بسر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: در پس پنجره ام ,

تاريخ : سه شنبه 13 فروردين 1392 | 19:27 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.