♥بهترین لحظه‌های زندگی♥

از یک جایی به بعد فهمیدم برای بهتر شدن باید تکان خورد...

تغییر وضعیت داد، زد بیرون.... آدم جدید دید...

آدم‌های بی‌ربط و روابط بی‌دلیل را بی‌خیال شد...!

آدم‌های آزاردهنده و قضاوت‌گر را اخراج کرد...

رفیق نو، حال نو، عشق نو پیدا کرد...از یک جایی به بعد

فهمیدم برای بهتر شدن باید روزهای نکبت گذشته را انداخت دور..

و نگذاشت آدم‌ها و خاطره‌ها کرم حافظه و روح شوند...

از یک جایی به بعد قفل و بند رفاقت‌هایم را محکم کردم...

زیادی‌ها را بی‌خیال شدم!. اتفاقی افتاده که قبلا امکان نداشت بیفتد!

نمی‌توانستم... ولی الان می‌توانم! آدمی که به هر دلیلی

آزارم بدهد را تا جایی که بشود نمی‌بینم و اگر دست بدهد

توی چشم‌هاش نگاه می‌کنم و می‌گویم دیگر نمی‌خواهم ببینمت!

این‌طوری اندازه فقط یک کف دست آدم ناب و دوست‌داشتنی دارم

که وقت‌هایی که می‌خواهم‌شان هستند. بهترین لحظه‌هایم با آن‌ها می‌گذرد؛

لحظه‌هایی که با آنها هستم غم‌خوردن نه مجاز است و نه ممکن...




نظرات شما عزیزان:

نيلوفر آبي عشق
ساعت2:34---19 ارديبهشت 1392
آنان که \"عوض\" شدنشان بعيد است، \"عوضي\" شدنشان قطعي است... شك نكن!

احمد رضا
ساعت0:27---19 ارديبهشت 1392
متنی خوب با یک عکس رویایی

هانیه
ساعت0:02---19 ارديبهشت 1392

چه اهنگ زیبایی
متن هم که زیبا......بنفشم داره
تصویر خوشگلم داره
دیگه فقط می مونه تعریف کردن
فقط گفتم کاغذهاتو نذار جلوی دست موشها
گوشه های کاغذتو موش خورده

کار ببیی هم نیست مشخصه


یــــــاس
ساعت23:59---18 ارديبهشت 1392







یچک عشق
ساعت18:16---18 ارديبهشت 1392
http://uploadyar.com/s1/13680219891.mp3

مامان گلی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بهترین لحظه‌ها ,

تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392 | 15:15 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.