شیراز اردیبهشت

 


بهار که می‌شود، چنارهای خیابان قصرالدشت شیراز غوغایی بپا می‌کنند.

اگر راهت را کج کنی و پا به یکی از کوچه‌هایی که یاس از دیوار

هر خانه‌اش آویزان شده، بگذاری، ناخودآگاه به یاد همۀ عاشقانه‌های

حافظ می‌افتی و فکر می‌کنی، همین یاس‌ها بودند که حافظ را به اوج

شعر رساندند. حافظی که می‌پنداشت هیچ گوشه‌ای از بهشت هم

لطف کنار آب رکن‌آباد و گلگشت مصلی شیراز را نخواهد داشت.

به‌خصوص اگر شیراز، شیراز اردیبهشت باشد که مرغ الهام بسی

از بزرگان را به پرواز درآورده‌است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت2:04---17 ارديبهشت 1392
حیف که اهنگ کردی رو روش نمیخونه

جای مانورش کم شد


هانیه
ساعت23:15---16 ارديبهشت 1392



تشکر


یــــــاس
ساعت7:32---16 ارديبهشت 1392
3پاس که نقش بی نظیر یاس‌ها رو دوباره یادآوری کردی ایزدمهر........

اما گذشته از این؛
واقعا این فصل، زیبایی خاصی داره شیراز، قبلا هم اینو شنیده بودم و اتفاقا قسمت شد منم توی همین فصل زیبا از این شهر عشق، دیدن کنم و با این تصویر خوبی هم که گذاشتی دوباره یاد اون سفرم افتادم که خیلی خوب و خاطره انگیز بود.
بازم دوست دارم قسمت شه و بتونم بیام البته این دفعه باید با وسیله شخصی باشه چون فکر کنم خیلی جاهای دیگه هست که باید از اون شهر و اطرافش ببینم...
حتی اشخاصی رو که مدتیه شناختمشون...
به امید اون روز


یــــــاس
ساعت7:27---16 ارديبهشت 1392
چه خبره؟؟؟؟؟
واااای که عجب آهنگ شادیه....
پس بزن دست قشنگه شیرازی رو


شراب ناب شیراز
ساعت7:14---16 ارديبهشت 1392
لینک اهنگ...تور ایرانگردی

http://uploadyar.com/s1/13678095191.mp3


هانیه
ساعت2:19---16 ارديبهشت 1392
شیرازیا دست ...دست

شیرازیا ..دست .....دست



هانیه
ساعت2:12---16 ارديبهشت 1392




یه ایرانگردی کردیم با این اهنگه

ممنونم........اهنگ نصف شبی انرژی زیادی داد....تا صبح انرژی پیدا کردم که بخونم

ولی فک کنم سر کلاس فردا اینطوری میشم; ))


نيلوفر آبي
ساعت23:27---15 ارديبهشت 1392
از اردیبهشت،
نمی گذرم
کنار آمده ام
با روزهایی که باد می شوند
و شب ها که سکوت مرا
شبیه هیچ واژه ای نمی کند
چقدر سنگین شده است
پاهایم که از فصل ها نمی گذرد.
این روزها تقویم ها زندگیم را کلافه می کند
با شناسنامه ای که هر روز بزرگ تر می شود
و چشم هایی که با هیچ نگاهی نمی لرزد
تنها اردیبهشت،
مرا شبیه خودم می کند
فصلی که واژه هایم را
به معانی تازه می برد
من از اردیبهشت،
به همین سادگی نمی گذرم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شیراز اردیبهشت ,

تاريخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 | 10:29 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.