سرزمین من!!!

زکریای رازی آمد و رفت!

انیشتین آمد و رفت!

فروید آمد و رفت !

 

اما هنوز در همسایگی ما

مادری اسپند دود می کند !

پدری گوسفند می کشد !

دختری طالع بینی می خواند که

شوهرش باید متولد چه ماهی باشد !

پسری پشت ماشینش می نویسد:

بیمه قمر بنی هاشم !

هنوز برای ازدواج استخاره می کنند !

هنوز مردی به همسرش به جرمِ

کم حجابی!! تهمت فاحشه میزند!

توی چاه پول میریزند و نامه پست می کنند !

از کشتن یک بچه ۱۷ ساله ذوق می کنند !

آیا عقب ماندگی زیر پوست مملکت من است؟!!!

  

فردوسی:

 

چو ناکس به ده کدخدایی کند

کشاورز باید گدایی کند

به یزدان که گر ما خرد داشتیم

کجا این سر انجام بد داشتیم

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت23:38---29 فروردين 1392
تشکر بابت لینک

کتاب زندگی
ساعت7:17---29 فروردين 1392
http://uploadyar.com/s1/13662543221.mp3

لینک اهنگ
خواننده: آزیتا


هانیه
ساعت21:40---28 فروردين 1392
ضمن ارادتی که به بسیاری از سنتهای ایرانی و اصیل دارم ولی خیلی از این موارد و خرافات کاش از خود من شروع شه که از اذهان پاک بشه
آمین


رامین
ساعت21:21---28 فروردين 1392
شب های دراز بی عبادت چه کنم ، طبعم به گناه کرده عادت چه کنم ، گویند کریم است و گنه می بخشد ، گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم…

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سرزمین من , ,

تاريخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392 | 14:47 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.