تکرار شیرینِ

تنگ شدنِ دلم برایِ تو

تنها تکراریِ شیرینِ این زندگیِ تکراری ست . . .



نظرات شما عزیزان:

یک دوست
ساعت21:48---27 فروردين 1392
وااااااااااااااااااااای واااااااااااااااااااای چه خبره اینجا؟؟!!!!!
شیندم صدای خواننده رو و خودمو رسوندم.................

آوریــن آوریــن پویا جوووون

و آوریــــــــن ایزدمهر
خیلی زیباست آهنگ..........
کِیـــــــــف کزدم؛
اِی وَل


هانیه
ساعت22:39---26 فروردين 1392
بابا من که هستم
نکنه منو ریز میبینی؟؟؟


یک دوست2
ساعت21:53---26 فروردين 1392

قسمت نطرات یاسی نمیشه نظر گذاشت
شاید اینجا ببینن
نظرت دریافت شد یاسی واسم


یک دوست2
ساعت21:53---26 فروردين 1392

قسمت نطرات یاسی نمیشه نظر گذاشت
شاید اینجا ببینن
نظرت دریافت شد یاسی واسم


یــــــاس
ساعت21:46---26 فروردين 1392
آخیش....... بالاخره درست شد قسمت نظرات........
میگم چقدر پست هایت بارونی شدند....
نیلوفری شدند.......
چتر می خواد اومدن به وبت.......
مشهدم دیشب از آخر شب تا دم صبح میبارید و نگذاشت درست و حسابی بخوابیم از سر و صدای زیادش...
اما خدا رو شکر
راستی در مورد خبری هم که دادی خیلی خوشحال شدم.
بلکه اینجوری دوباره نیلوفرم برگرده با پستای نیلوفریش ..
کلبه ات برقرار ایزدمهر....... البته با شراب ناب شیرازش!!!!!!!!!! پذیرایی دیگه تکمیل میشه........


آرزومند خوشبختی شما
ساعت22:34---25 فروردين 1392
در دنيا 3تا دوست دارم... خورشيد، ماه و تو. اولي رو براي روزم ميخوام /دومي رو واسه ي شبم ميخوام / ولي تو رو براي تك تك لحظه هاي زندگيم

نیلوفر آبی
ساعت21:43---25 فروردين 1392
تبریک میگم واسه کلبه تنهایی...........
به خودم هم تبریک میگم
دلم واسه پستهای نیلوفرانه ام تنگ شده بود.
اصلا همتون کلبه رو یادتون رفته بود ولی من مرتب سر میزدم بلکه این غول ایرانسل دست از سرمون برداره!!!
بازم تبریک...
راستی کلبه نشد نظر بذارم. مشکل آپ نداره؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تکراریِ شیرینِ ,

تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392 | 19:19 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.