جملات جالب انگیز


در واقع تنها دو چیز هست که میتواند یک انسان را تغییر دهد:

 عشقی بزرگ یا خواندن کتابی بزرگ

پل دزلمان

 

تو آدم خوبی هستی. ولی در زندگی

"خـــــــــوب بودن" به هیچ دردی نمی خورد.

__ مگر خود تو خوب نیستی؟

من؟...نه اصلا" ، با همین سن فهمیده ام که

مردم وقتی میخواهند بگویند یک نفر خر و بی عرضه است،

میگویند "چه آدم خوبی است"

 

" عروسک فرنگی __ آلبا دسس پدس "

 

 

هر انسانی یک بار،

برای رسیدن به یک نفر،

دیر می کند.

و پس از آن،

برای رسیدن به کَسان دیگر،

عجله ای،

نمی کند...!

 

یاشار کمال



نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت21:41---23 فروردين 1392
آره ، ممنون دارم الان همین آهنگو گوش میدم......
دیشب نمیدونم چرا اینجوری شد؟؟
آخرین لحظه‌ای که خواستم بیام بیرون از وب، دوباره امتحان کردم، درست شده بود اما دیگه وقت نکردم بیام اینجا.......
ولی عجب آهنگیه ها........
جالبه.....
این شکلی میشی!! بس که شاده...


شراب شیراز
ساعت7:02---23 فروردين 1392
اهنگ که پخش میشه مشکلی نداره
اگر اهنگ دو دلم آی دو دلم وای دودلم گوش کردید تعویضش کنم


هانیه
ساعت0:50---23 فروردين 1392


هانیه
ساعت0:43---23 فروردين 1392


یــــــاس
ساعت23:52---22 فروردين 1392
منم دلم آهنگ می‌خوااااد....
آخه جالبه که آهنگ وبلاگ شما، خودم و هانیه جون کار نمی کنه اما از وب جناب رامین و شعله جون می‌خونه......!!!
یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟ این دیگه چه مدلیه؟؟!!


یــــــاس
ساعت23:09---22 فروردين 1392
واکنش های یاااااااس به ترتیب:
1.
2.
3.


رامین
ساعت1:29---22 فروردين 1392
چه آهنگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خعلی حالم بد بود ولی اومدم اینجا از این رو به اون رو شدم




نوشتتم زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 فروردين 1392 | 22:28 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.