خواجه رنـــدان شیراز

 

شوم عـازم به شهر خوب شیراز

به پیــــش خواجه رنـــدان شیراز

بگویـــم من به حافظ شرح آن راز

که گردیده دلم با عشق همساز

کنــــم چون دفتـــر دیـــوان تو باز

بکـن فـــــال مــرا با این دلم ساز

چنـان فالی که از مستی به آواز

بخوانــــم شعر و پر گیرم به پرواز



نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت23:19---9 فروردين 1392
به به کِیف کردم دوست خوب شیرازی‌ام.
کلبه رو تغییر دادم نامشو به این نام زیبا...
مبارکت باشه.
انشاءالله صدساله بشه این شراب!!!!!!!!!!
آهنگ هم که حرف نداره توش همه نوع گل داره..............
3پاس ایزدمهر
3پاس نازنینِ دیار حافظ
3پاس شراب ناب شیراز...........
و هزاران 3پاس از دعوتت@} ;-


KiMiYa
ساعت1:56---9 فروردين 1392
ازدرد درآمدیم خود دردشـدیـم،





ازهسـتی خـودببیـن چـه دلســردشـدیـم.





صـدزخـم درون سینـه پنهـان داریـم،





بـازیچـه روزگـارنـامــردشــدیـم...
=-=-=-=

عالي و معركه مثل وب قبليتون

پايدار باشين هميشه


هانیه
ساعت1:18---9 فروردين 1392
من لینک کردم اینجا رو

هانیه
ساعت1:14---9 فروردين 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا م
واااااااااااااااای
به به
چه با صفاس اینجا

نمیذارین ادم بشینه که
بله توت فرنگی جان به افتخارشون

=D D@}; -


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خواجه رنـــدان شیراز ,

تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1392 | 21:7 | نویسنده : نازنینی از دیار حافظ |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.